Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2006 17:43 - Грубиянското ми поведение
Автор: semiramida Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3474 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Винаги съм смятала, че писането е нещо като скулптурата. Писаното слово трябва да е изящно, премерено, завършено, като фина статуетака, която скулптурът вае в продължение на дни, седмици и месеци докато не стане перфектна. Понякога обаче ми се ще да си излея душата просто ей така, без дори да слагам препинателни знаци, без ред и посока, без начало и край. Този път няма да е толкова красиво полирана моята статуетка, но дано ми олекне на душата.

Понякога се ужасявам от себе си. Абсолютна невротичка съм. Лесно се паля и крещя на другите хора. Типичен бащичко – еша му няма да вика на най-близките си! Мразя се за това. Днес се развиках на едно от най-обичните си същества и то за няма нищо. За един смотан телефон, който не може да се разкодира. Донесох му го за подарък от Германия, но тук е много нов и още не са му хванали кодовете за разкодиране. Едните диваци го заключили, другите му инсталирали по-стар софтуер, пълно безумие. Аз от три дни съм кисела, че но може да си ползва подаръка, но днес като ми каза, че няма да стане, просто избухнах. Разкрещях му се по телефона сякаш той е виновен. Две цигари и малко ровене в нета по-късно открих, че онези във втория сервиз са били прави. Ще се чака с тоя телефон... А аз като поледен простак му се разкрещях на това мило момче, което едва ли не ме носи на ръце и през ден ме посреща с цветенце. Колко мъже купуват цветя просто ей така, в делничен ден, без повод? Много зле се чувствам и много виновна...

Е, това беше, дано ми е за обеца на ухото като си го препрочитам да се сещам как не трябва да се държи човек!



Тагове:   поведение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Аз не подарявам цветя
19.10.2006 17:51
:-Р
цитирай
2. semiramida - Толкова по-зле за теб..
19.10.2006 17:55
... което още веднъж ми напомня каква късметлийка съм:)
цитирай
3. ista - :)
19.10.2006 19:39
ако намирш начин да се справиш с това си поведение ми се обади - имам същото проблемче... но въобще не мога да го изчистя... осъзнавам се твърде късно. и добре че хората до мен са ми свикнали такава каквато съм... защото има и такива, които още не могат и най-вероятно никога няма да успеят...
цитирай
4. arnette - И аз
19.10.2006 20:13
хубаво е да знам, че не съм само аз. На прага на истерията съм през седмица. Терапия ли, що ли????
цитирай
5. semiramida - Аз се успокоявам след две цигари, но ...
19.10.2006 22:44
Аз се успокоявам след две цигари, но нито е полезно за мен, нито може да изтрие следите от ужасното ми поведение преди това. А не успявам да се контролирам на момента. Здравословен живот, спорт, йога, медитация.... Ако занете нещо, което помага, кажете.
цитирай
6. анонимен - no
19.10.2006 23:17
skulpturata e triizmerna i vseki edin prostak moje da se
zavarti na 360 i da ia vidi ot vsi4ki strani.a za da vidish
napisanoto se iska intelekt.
a pomaga lubovta.ve4er,suyrin,ako izbiagach ot pabota
i na obiad'
цитирай
7. semiramida - Да видиш нещо не означава, че можеш ...
20.10.2006 09:41
Да видиш нещо не означава, че можеш да го оцениш.
цитирай
8. killu -
20.10.2006 10:25
Май думата е СЕКС!
Не си изпускайте нервите, защото така правите много лошо впечатление. Даже когато човек не е ядосан и говори прибързано пак прави лошо впечатление. С времето минава но това е факт и е признак на младоста. И липсата на СЕКС :)
цитирай
9. dosheva - 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
20.10.2006 17:20
старите хора така казват!

но...секса помага!
Като бях по-малка и някоя жена като се разкрещеше, и все се намираше някой да подметне...."тая е назадоволена". Струваше ми се много грубиянско изказване., но...все повече се убеждавам, че е вярно.
а...Твоето Момче..наистина е цвете! :):):)
цитирай
10. анонимен - Gen
21.10.2006 13:41
Скулптурата може да е красива и без да е полирана.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: semiramida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 79826
Постинги: 19
Коментари: 97
Гласове: 202
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол