Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2006 17:53 - Дискриминация на несемейните
Автор: semiramida Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3966 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 25.10.2006 18:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

Имаше един епизод на Секса и града, където на Кари Брадшоу й открадваха обувките на едно кръщене. Там домакинята караше гостите да се събуят, за да не внасят мръсотия на децата й. Кари се ядоса, защото домакинята отказа да й плати обувките. Кари пресметна колко пари е дала за подаръци за годежа, сватбата и рожденните дни на децата на въпросната и стигна до извода, че й е омръзнало да пръска пари, за празнува житейските избори на другите, без никой да зачита нейния.

 Какво общо има това с мен? Това, че и аз също като нея се вбесявам на идиотската практика на всеобщо разлигавяне порай сватбите, на повсеместното даване на подаръци, пари, малко или повече ненужни съвети и благопожелания. Защо, питам аз, никой не се сеща да ми подари сега примерно ютия или микровълнова печка (сигурна съм, че ако се заженя ща получа поне 5)? Каква е тази безумна практика да се събират пари за детето като се зажени. Трябва ли да заведа зет вкъщи, за да се сетят роднините ми, че имам нужда от нещо?

Това ме навежда и на мисълта за всички права, които двойки, живеещи на семейни начала НЯМАТ в сравнение със семействата. Днес гледах сутринта по БТВ две лесбийки, които говореха за това. Не съм лесбийка, живея с приятеля си, но се чувствам не по-малко дискриминирана от тях!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. artanis - какво ти пука :)
25.10.2006 19:03
Важното е да си щастлива. А как празнували някакви балкански аборигени декларирането на "свещения си съюз" пред държавата-закрилница няма защо да те интересува.

Ако някога се оженя, няма да бъде в България и няма да има народни танци, нито някакви племенни ритуали. В България всичко нормално се дискриминира, така че по-добре да свикнеш с това :)

поздрави:
цитирай
2. esperansa1950 - личен опит
25.10.2006 19:17
Най добре се имунизирай срещу човешка завист,глупост и еснавщина!Ваксинацията е болезнена но помага почти за цял живот.
цитирай
3. andreytcho - XAXA какви права пък искаш за несемейни
25.10.2006 20:49
значи то правата произлизащи от законите са едно, но това ти което докосваш отгоре отгоре е това което ти искаш да ти се подари, и че едва ли не като се ожениш имаш право да ти подарят ютия.Напротив дори и женитбата е обичай в който е хубаво да се даде нещо от все сърце за новото семейство, затова подаръците се дават на тържеството а не на подписването, защото там каниш най своите а те биха ти подарили и слон ако те обичат или най малкото се интересуват от теб. Такаче поискай си ютия от мама ако не можеш да си купиш, ако е второто пък вземи си хвани некой пич дето бачка.
тва от мен :) ама да не вземеш да се жениш заради една ютия!!!
цитирай
4. semiramida - Мога да си купя и петдесет ютии, мерси. За ...
26.10.2006 09:56
Мога да си купя и петдесет ютии, мерси. За семейно подоходно облагане, чувал ли си? Мотивация би било да се събира дохода на домакинството и да се облага общо, което да намали данъчната тежест - независимо дали си женен за тоя дето живееш с него. Знаеш ли също така, че ако не дай си боже стане нещо с теб, приемат те в болница и си на умирачка приятелят/приятелката ти нямат НИКАКВИ права - не може дори да влезе да те види понеже не е от семейството. Стига ли или да давам още примери?
И за да не съм голословна - алтернативата е т.нар. фактическо съжителство. Признава се фактът, че двама души, живеещи заедно имат някакви общи права и задължения. Който желае може да се жени, който не желае - има алтернатива.
цитирай
5. andreytcho - ти май се двоумиш дали да се жениш, така звучи
26.10.2006 11:10
мен ми е прекалено ясно какви права имат или нямат такива двойки. гледал съм прекалено много филми, сериали , виждал съм го много кратно в щатите и това за данъците не е причина да се жениш, дори в тамошното законодателство май е по добре да си самотна майка. В България това което искаш е просто малко тъпичко при положение че няма изградена такава система. А това за правата на твоя избранник за твоето лечение се решава лесно като имаш нещо на хартия и заверено пред компетентни органи че ако 1,2,3 стане този човек може да решава вместо мен дали да ми вадят зъб или не.
цитирай
6. semiramida - Не си личи, че ти е ясно
26.10.2006 11:42
Ако информацията ти е от филмите - много лошо. Не, не се двоумя дали да се женя. Данъците са сериозно нещо, и ако си ги плащаш до стотинка - както аз съм задължена, за съжаление, дълбоко ще се замисля дали не ми е по-изгодно да съм женена. Да, това не е причина по никой начин, но е стимул. А за болниците - семейството има решаващата дума, никакви документи не те оправят.
Приятен ден!
цитирай
7. nio - Въпрос на гледна точка
26.10.2006 11:48
А какво ще кажеш за определението "самотна майка".
Ситуация в която с 3 деца при което бащата припознава двете и двамата се водят "социарно слаби",изпомпва по около 300 лева на родител.Т.е. около 600 лв,без капка труд.
Аз пък мисля че това е дискриминация на всички работещи.Който си прави деца да си прави и сметка как да ги гледа.За тези пък които не могат да ги гледат,по света има съответните закони.Просто трябва да ги прекопираме.
цитирай
8. andreytcho - Информацията я има не само във филми
26.10.2006 12:07
Но както и да е , не искам да те нервирам, явно е че имаш някакви issues. Ако плащаш толкова данъци че да са видимо притеснителни за теб, то изкарваш повече пари от колкото ти трябват :)
Незнам аз съм млад, работя само от 18 годишен, платил съм хиляди $ в данъци на американското правителство, плащам и данъци в БГ пък не мисля че една женитба би решила какъвто и да е проблем относно моите финанси.
Може да съм прекалено нормален но пък ако твоето семейство не знае какво искаш ти от живота , и ако се стигне до там че те да взимат важно решение вместо теб ще се съобразят и с твоя мъж.
цитирай
9. semiramida - Ами, ами. . . 600 лв са фантазия! Н...
26.10.2006 12:23
Ами, ами... 600 лв са фантазия! Нямам деца, но знам, че държават ти признава разходи за дете по 306 лв на ГОДИНА! И ако това не ти е достатъчно, ти дават цели 18 лева детски на месец. Естествено, не е изключено да има и такава схема за детски...
цитирай
10. andreytcho - :))
26.10.2006 12:27
ами незнам, познавам няколко човека на такива пари и гледат дете, други очакват. всеки си прави сметката но децата според мен ги имай когато нищо не те притеснява и искаш да добавиш още едно нещо заради което обичаш света в който живееш.
цитирай
11. semiramida - Имам issues със непремерени заб...
26.10.2006 12:30
Имам issues със непремерени забележки.
Данъците в България биха притеснили всеки, който го осигуряват на пълната му заплата, а не на 150 лв.
Женитбата не решава проблеми, тя е съзнателен избор и много щастливо събитие (е, няма гаранция, че послe няма да си имаш проблеми:)
Лошото е, че няма алтернатива, ако случайно решиш, че няма пък да се жениш.
Айде, всичко най!:)
цитирай
12. andreytcho - добре добре ще меря, тегля и после пост.
26.10.2006 13:04
и мен ме осигуряват на пълната и да 1/3 от заплатата ми изчезва доста е ама какво да правя. иначе как ще просперира България :)
Всичко най и на теб.
цитирай
13. ravia - Никога не съм разбирал съжителството
30.10.2006 10:05
съвместното съжителство. Добре казвате, че брака е остарла институция и за да сме модерни, да не се женим?!? Брака бил окови, имало много разводи и т.н. Добре ти като се събираш с някой човек и живееш с него, за колко време мислиш ще се разделите? Или не смятате да се разделяте? Когато има деца и бащата не ги е припознал, какво ще си хване дъното някой ден без дори да разбереш и ти нищо не можеш да направиш?!? Според мен брака дава сигурност! Когато човек сключва брак, го прави с любимия си човек и смята да живее с него ЦЯЛ живот! Може според някой да звучи идиализирано, но да събереш с някой с мисълта, че ще се разделиш някой ден е смазваща:(((
цитирай
14. semiramida - Никой не е казвал нищо против брака, ...
30.10.2006 10:09
Никой не е казвал нищо против брака, нито че е остарял, нито че е окови, нито че някой ще се разделя с някого. Въпросът е, че няма алтернатива.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: semiramida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 79842
Постинги: 19
Коментари: 97
Гласове: 202
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол