Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2006 13:36 - Негово Величество Стреса
Автор: semiramida Категория: Лични дневници   
Прочетен: 830 Коментари: 0 Гласове:
0



Всеизвестна истина е, че стерсът не води до нищо добро. От където и да го погледна с всеки изминал ден животът ми не става по-спокоен, напротив - все нови и нови екзотични прояви на Негово Величество Стреса.

Реших да спра цигарите - чудесно, но станах толкова нервна, че забраних на хората да говорят с мен, за да не ми дават повод да се скарам с тях. Дори и действията им ме дразнят. Днес в работата колегата се изместил от съседната в нашата стая. Мен ме свил в ъгъла - е как да не му се разкрещиш? Вчера пак там някакъв тъп немец и тъпа румънка ми вдигат гири и отказват да си свършат задълженията. Простаци! Прибирам се вкъщи - и кой да видя там - пак Стрес-чо този път преобразен на "мил" съсед, събиращ пари за парното. Е, тоя път вече не изтраях и решх, че СТРЕС-ът повече не е добре дошъл при мен. Да ходи, където му видят очите, при мене не го ща!

Ако и вие го срещнете, не се тревожете, той е упорит, но за метка на това нагъл и неприятен и не е от гостите, които си тръгват бързо!


Тагове:   Негово,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: semiramida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 79835
Постинги: 19
Коментари: 97
Гласове: 202
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол