Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2006 13:28 - В едни далечни времена...
Автор: semiramida Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1236 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 28.09.2006 15:11


В едни далечни (и най-вече приказни) времена, когато рицарите се сражавали с дракони, спасявайки прекрасни принцеси, не съществувала никава техническа поддръжка за потребителите. Мечовете били ковани от ковачи и ако рицарят останел жив, след като некачествения меч се счупвал и не можел да отсече  главата на дракона, същият се връщал и набивал канчето на ковача, убеждавайки го да зареже ковачницата и да я смени с манастир.

Все пак интересно би било, какво би се случило, ако всеки ковач поддържаше обслужващ персонал. Е, да се опитаме да си го представим...
- Отдел техническа поддръжка Merlin Inc. С какво мога да ви помогна?
- Вчера си купих ваш меч...
- Поздравления, сър, направили сте правилен избор. 
-
Да, ама той не работи.
- Какво искате да кажете с "той не работи"?

- Ми не сече главата на дракона.
- А вие прочетохте ли инструкцията за експлоатация, сър?
- Благородният рицар не е длъжен да чете! Hо моя оръженосец  ми я прочете два пъти на глас.
- Добре, сър. А извадили ли сте меча от ножницата?
- Да.
- Сигурен ли сте? Бихте ли проверили, ако обичате.
- Извадил съм го, бе ... извадил съм го!
- Добре, сър. Сега опитайте дали острието е добре наточено.
- Аууу мам...!
- Не трябваше да го правите с палец, сър.
- Какъв палец, бе? Пробвах с език.
- Виждате ли, сър, меча е устроен малко по иначе, отколкото блюдата, които опитвате на обяд. Под "опитвам" се има предвид...
- Абе я не ми разправяй врели-некипели! По-добре кажи защо мечът не работи,
да го е...!
- А преди това работеше ли?
- Отде да знам - купих го вчера!
- Добре, сър. Да сте правили нещо необичайно с него?
- Hе!
- Сигурен ли сте в това?
- Ми сигурен съм, току що го извадих от ножницата.
- Не сте ли се опитвали да го заточвате сам?
- Отде накъде?
- Вие най-добре знаете, сър. Може би сте се опитвали да вплетете в него ново заклинание?
- Не, ползвам стандартните, коите се доставят заедно с меча!
- Може би е бъг, сър? Откога не сте си ъпдейтвали светената си вода?
- Вчера си налях последната версия!
- Ясно, сър. Погледнете моля дали на близо няма неекранирани източници на черна магия? Те могат да създадат смущения в работата на меча.
- Абе, какви източници... АЗ СЪМ В ПУСТИНЯТА!
- Hе бива да се нервирате, сър.
- Не се нервирам, по дяволите!
- Тогава защо дишате толкова тежко?
- Защото ме гони дракон!
- А, значи, драконът е наблизо?
- Да, зад гъ... ми!
- Отлично, сър. Дайте му слушалката ако обичате.
- А, ако ми отхапе ръката?
- Извинете, сър, но медицинските проблеми са извън нашата компетентност.
- Следващия път ще си купя меч от Morgana Ltd!
- Е добре, сър. Опишете поне, как изглежда дракона.
- Ми, един такъв жълт... с мустачки...
- Ясно. С това трябваше да започнете, сър. Това е нелицензиран дракон - китайско менте.
- И?
- Прочетете лицензионните условия, сър. Merlin Inc не гарантира съвместимост с неСертифицирани от Merlin Inc. устройства.
- И сега какво да правя?
- Никога не ползвайте занапред евтини, no-name дракони, сър.
- Ааа! Hеееее! Ааааа!..
- Сър? Сър, добре ли сте?.. При всички случаи, компания Merlin Inc. Ви благодари за оказаната помощ при усъвършенстването на нейните продукти!


Тагове:   далечни,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tin4e - хееххехеех
28.09.2006 13:47

цитирай
2. ady - Кис Кис Кис
28.09.2006 14:18
много сладко.
цитирай
3. kolibri - хихихихих
28.09.2006 16:52
хахахахахаха :)))) е ти направо ме уби сетих се за нещо подобно само че за кол център...някой друг път хихихихи кат се прибера пак ще си го прочета
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: semiramida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 79814
Постинги: 19
Коментари: 97
Гласове: 202
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол